SLA Manažér
Hľadáme skúseného SLA Manažéra
Job description
- Definovanie požiadaviek na poskytovanú úroveň služieb technickej podpory
- Správa katalógu produktov a služieb technickej podpory
- Plánovanie a koordinácia činnosti pracovníkov technickej podpory
- Príprava a kontrola procesov technickej podpory
- Manažment a zabezpečenie dokumentácie servisných požiadaviek na technickú podporu
- Koordinácia a riadenie riešenia vzniknutých servisných požiadaviek na technickú podporu
- Zodpovednosť a dohľad za plnenie podmienok a záväzkov vyplývajúcich z SLA zmlúv
- Kontrola a riadenie zmlúv, objednávok kontraktov s tretími stranami, dohľad nad OLA
- Komunikácia s technologickými oddeleniami (špecialistami) pre zabezpečenie požiadaviek zákazníkov vyplývajúcich z SLA zmlúv
- Komunikácia a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi, zainteresovanými osobami a kľúčovými používateľmi
- Pravidelný reporting a eskalácia o úrovni poskytovania služieb
- Príprava podkladov pre mesačnú fakturáciu
- Kontrola a zlepšovanie kvality poskytovaných služieb, preskúmanie výkonnosti a rozsahu poskytovaných servisných služieb aktualizácia a zlepšovanie úrovne služieb technickej podpory
Prerequisites and skills
- Prax v IT odbore (min. 5 rokov)
- Prax v oblasti Service Manažmentu min. 2 roky
- Skúsenosť s riadením podpory pre informačné systémy, prehľad v IT produktoch a terminológii
- Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkom
- Skúsenosti s formulovaním a dohadovaním SLA manažmentu
- Orientácia v procese dodávok služieb zákazníkom (delivery management)
- Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a subdodávateľov
- Vyjednávanie a pripomienkovanie SLA
- Analyzovanie a podieľanie sa na optimalizácii dodávania služby v súlade s SLA
- Znalosť ITSM štandardov
- Certifikácia ITIL a/alebo, projektového manažmentu výhodou
- Skúsenosti s informačnými systémami, s riadením zmien v IS
Advantages and benefits
- prístup k najnovším technológiám,
- možnosť odborného rastu,
- výhodné platové podmienky na základe znalostí, skúseností a dosahovaných výsledkov,
- možnosť získania MultiSport karty
About the company
- Spoločnosť pôsobí na trhu informačných technológií od roku 1992. Počas uplynulých rokov sa spoločnosť vypracovala na pozíciu jedného z najvýznamnejších dodávateľov a integrátorov IT.
Apply for the position
You will be guided through the selection process by Anna. If you have any questions? Call +421 948 923 317.
Personal data
I hereby give my consent to the processing of my personal data contained in the job application, professional CV, personal questionnaire, personal data obtained from the contact form on the company’s website and personal data obtained during the interview at Grain s. r. o. in accordance with Act No. 18/2018 Coll. on the Protection of Personal Data (hereinafter referred to as “Act No. 18/2018 Coll.”) by Grain Slovakia s. r. o. for the purpose of employment mediation. Consent may be revoked in writing at any time, otherwise the consent expires 3 years from the date of its granting and the data will be anonymised and further used exclusively for statistical purposes. I also acknowledge that the rights of the data subject are regulated in Section 59 et seq. of Act No. 18/2018 Coll. I declare that I fully understand the conditions of processing my personal data and I give my consent knowingly, voluntarily and without reservation.